what to wear what to wear

Jag tackar o bockar Flip för sovmorgonen jag fick idag, ända till kvart över 8 sov han innan han ville ha mat. De var najs. Har dock en gnagande känsla i huvudet om att jag drömde något riktigt sjukt och konstigt, men kan inte komma på vad? haha. 

Igår em begav vi oss i alla fall til Linnea i schtan. Hundarna fick leka lite, vi käkade gourmet middag och gick sedan till ängarna för lite hundträning där det bla tränades kontakt, inkallning och stanna. Flippfloppen var jätte duktig och jag har börjat backa upp till 2 meter innan jag k/b. ♥


Passa dej!




Efter "kursen" var tanken att vi skulle spela något spel, men pga få deltagare bestämde jag och Linnea oss för att se en film istället, och eftersom deras internet krånglade så skulle vi försöka välja en film som dom redan hade.
Med tanke på att jag sedan skulle åkja hem till en mörk och (förhoppningsvis) tom lägenhet så kom mina förslag till diverse komedier och teckade filmer, vilket Linnea tokratade. Haha. Det slutade i alla fall med filmen "Case 39", som går under "Horror", "Mystery" och "Thriller" på IMBD, och det stämde väl rätt bra... äckliga, dumma lilla tjej...

Jag överlevde i alla fall natten, och mitt störta problem nu är att hitta kläder som jag ska ha på mej ikväll då det vankas viiine och utgång med bästa systrarna ♥ Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0