Dockhuset klart!

Jag fick allt sätta in lite turbo ikväll för att få dockhuset klart nu innan lillan fyller år, vilket är IMORGON!! Vars har dom här tre åren tagit vägen, undrar jag??
 
Om vi lyckas vakna före henne imorgon följer vi traditionen med paketöppning i sängen följt av frukost bestående av tårta (i vårat fall glass med choklad/kolasås) innan vi ska iväg på 3-årstest och Öppna föris. Timmy är och pumpar upp däcket på den lilla lila cykeln hon ska få också =)
Det var faktikst lite lustigt... vi köpte den där cykeln på blocket för 100:- (FYND), och då den såg svart ut på bilden bestämde vi oss för att spraya den någon "neutral" färg. Sagt och gjort! Timmy åker och köper lila sprayfärg och när jag hämtat hem cykeln ser vi att den är, just det, LILA. Haha! 

Nåja, här kommer lite före/efter bilder på min dockhusrenovering (som btw går aningen fortare än in real life):
 
FÖRE:
 
EFTER:
 
"Tapeten" och "golvet" är bara vanliga scrapbookingblad som jag köpte på Konstnärshopen i stan. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0