Lillans rum - Check!

Jamensådärja, då var lillans rum helt klart! Tapeten vi (-harkel- JAG) valde blev verkligen supersöt därinne, men den var ett rent helvete att tapetsera! Tänk er att försöka tapetsera bibelblad, ungefär så... 

Jag har fått stryka hela FEM grejor ur "Att-göra-listan", inte bara 2-3 som jag trodde igår. VIlken pessimist man är, jag har nog spenderat alltför mycket tid med Anette ;) 


Lillans rum FÖRE:
 
Lillans rum EFTER: (att en sån gullig liten tapet kan vara ett sånt Helvete att tapetsera!!)



Ikväll har vi hunnit med att måla klart i sovrummet, tapetserat en cover up tapet där fondväggen ska vara och tapetserat klart lillans rum då. Helt klart godkänt, så nu är tanken att dyka ner i soffan till en bra film. 
Nya tag imorrn. 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh vad fint ni får det.. :)

Svar: joo det blir ganska bra det här tror jag =) ni får komma å hälsa på sen när vi är klara, vi har ju stort gästrum i källar´n =) fast än har vi ganska så mycket kvar att göra...
Moa Bergström

2013-04-16 @ 09:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0