Påsken 2013

En bild säger mer än tusen ord, och jag har 13.
Plus en film.
 
 
Seriöst, Malå har bästa pulkbacken. Med lift å allt =)
 
Powernap. Mitt på blanka dan. 
 
 
 
Lillan fick sin första fisk - en Farligt stor aborre! Bra matfisk. 
 
Det blev tyvärr få bilder från Moräng, men min telefon dödde och PIN-koden fanns här hemma i Iphonelådan. Vi har i alla fall haft en wunderbar påsk, och för att bättre på det ytterligt så kan jag tala om att jag har tagit föräldraledigt på riktigt tills på lördag. Timmy och barnen kommer nämligen inte hem förrän då, så jag tror att jag tar sovmorron imorgon =) En liten sovmorgon i alla fall, för kl 10 ska jag vara i stan för lite hundträning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0