Slipa slilpa slipa trapp trapp trapp

Oj oj, nu får vi rappa på lite i lägenheten för om den blir klar innna helgen börjar vi flytta grejer då, wiiie! 

Jag börjada slipa ena trappen när jag lämnat lillan på dagis i morse, och jag kan ju säga som så att det var tur att jag satte upp skyddsplasten för spånet far verkligen överallt! Jag kommer få snyta spån en månad, minst...
När jag slipat nästan 2 timmar och 2/3 av trappen (ovansidan) så kändes mina händer sådär lagom darriga så då bytte vi av varandra så Timmy fortsatte och jag gick in för att påbörja "Projekt renovera dockhus", haha! Vi har ju en liten dam som fyller tre snart, och tanken är att hon ska få dockhuset då och en Riktig cykel då. Säkert lite smågrejor också, men det får gå på impuls =)

Trappslipning just påbörjad:
 
Dockhuset före:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0