Tors dag

"Fullt ös - Medvetslös" verkar ha varit mitt motto idag, det är inte många stunder mina stackars ben har setts vilande längst med en stol idag. Däremot så har jag fått riktigt mycket gjort. Bla:
 
  • Varit inni stan och tränat lydnad med Flip
  • Storstädat lägenheten
  • Tok-tvättat (håller fortfarande på...)
  • Målat klart nästan en hel tavla
  • Tagit sovmorgon
  • Kommit underfund med att jag måste köpa svart färg i morgon. 
  • Och list-material. Listigt. 
  • Glömt bort att äta middag
  • Köpt middag i form av godis
  • Sett ett avsnitt av Grey´s
  • Tränat apport med Flip med nya apporten
Jamensådärja, det var nog allt. Och än ar klockan bara halv 9. 
 
Blöt Flip i bilen på väg hem efter träning och hund-bus
 
Flippflopp provar nya apporten. "Den duger väl...", tyckte jag mej höra honom mumla.
 
Pågående projekt...
 
Knopparna jag köpte igår. Hör inte hit, men huuuuus fina????!!! Löööv.
 
Näe, om man skull ha fortsatt å malå dåraaa....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0