Helgen i Hufvudstaden

Happ, då var man hemma igen efter en helt suverän helg i Stockholm.På väg ner i torsdags fick jag se på nära håll vad  ordet "flygrädd" egentligen är, för jag fick turen att sitta brevid honom. 
 
På andra landningsförsöket (det regnade så mycket att dom fick avbryta första gången) så satt han typ och hyperventilerade och råsvettades. Tyckte nästan lite synd om honom. Resten av resan var han ganska lugn, trummade bara konstant med händerna och tittade sej skräckslaget omkring. 
Det var nästan så att jag också blev lite nervös. Nästan....

 
 
Gröna Lund tog absolut hem helgens seger, det var sååååå kul!!! Vi hann åka alla förutom "Katapulten", "Eclipse" (75 minuter KÖTID (ja, jag skulle inte åkt den i alla fall men synd för dom andra)) och "Kvasten" (den är ändå mesig). Jag hade såååå gärna åkt "Insane" en gång till men när vi bestämde oss för att bege oss hemmåt så var det drygt 1 timmes kötid på alla karoseller. Såatteh...näe. 

En tacker och bocker för kunglig helg. Ni är bäst brudar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0