Inomhuslokal

Altså detta är fan INTE okej, jag är fortfarande jätte förkyld!! Om jag inte viste bättre så skulle jag säga att jag är halvvägs till att hosta upp mina inälvor om nätterna (på dagarna med, förresten) och näsan ska vi inte es prata om. Hur mycket snor rymms i en skalle egentligen?? Svar: På tok för mycket. 

I lördags trotsade jag förkylningen lite och begav mej in till stan för att nyttja Umeå Brukshundklubbs inomhuslokal som jag och Charloth hyrt en timma under kvällen. Vi tränade lite fritt följd, inkallning, passivitet bla och det gick, bra. Hyffsat. Flippeliflopp tyckte det var många spännande dofter på det där fejkgräset =), men nu har vi i alla fall sett lokalen innan vi ska börja kursa i den. Det är ju bra!

 
 

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS.se - YOUR BLOGAZINE ★

Hej! Såg att du tävlat om en kryssning i en blogg och tänkte bara tipsa att du kan tävla hos mig också för ytterligare en chans att vinna! Så var gärna med om du inte redan kommenterat min tävling! :)
http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment
Kram!

2013-02-13 @ 23:45:24
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0