Swosch!

Ikväll har jag och Flip varit ute med sparken och sprungit en bit. Eller ja, han sprang och jag petade ner foten lite nu och då när farten sackade =) Föret var superbra! 
Jag är livrädd att han ska överanstränga sej nu när han inte är så gammal och inte har växt klart än, så han fick såklart inte dra något utan bara springa före och det var inte någon lång sväng vi for, uppskattningsvis typ 2-3 km? 
När han har vuxit klart kommer vi absolut att investera i en ordentlig sele!! =) 




Nästa vecka då vi åker hem till mina föräldrar så ska jag kolla om dom har något par längsdkidor att låna ut också. Att skaffa en hund som Flip som måste och kommer att måstas stimuleras/motioneras a looooot är det bästa vi gjort, jag kommer att komma i mitt livs bästa form!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0