Vik hädan

Okej nu börjar jag vara riktigt jäkla less på denna ihärdiga förkylning!! Orkeslöshet och hosta är inte precis högst upp på min önskelistan... Mamma var snäll och skickade med mej Theracough och någon annan receptbelagd hostmedicin som jag smaskat hela helgen och faktikst så börjar hostan ge med sej lite nu tror jag. Whoop whoop. 

Jag och lillan begav oss till mina svärföräldrar i torsdags (farmor och farfar) där vi avnjöt en god köttsoppa innan jag pussade henne hej då och begav mej själv till Malå för mormors begravning dagen därpå. Det var en jätte fin ceremoni med underbart gitarrspel utav en av mina kusiner och kända ansikten.
Redan i kyrkan började jag känna febern komma krypande, och lagom till middagen och fikat så frös jag så mycket att jag fick ta på mej Vanessas jacka ovanpå mitt linne och koftan jag hade. Huvudvärken var inte heller den frånvarande. Usch. Jag däckade ganska duktigt när vi kom hem och har sedan dess sovit ganska så mycket under hela helgen, så med andra ord har jag inte varit särskilt sällskaplig av mej. Mamma och pappa var snälla och tog ut Flip när han behövde ut, men annars sov han nedanför sängen nästan hela tiden. Gölle. 

Mormor♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0