2013 - bring it!

Sådärja, nu var det här nyåret bortgjort det med. Och jorden står fortfarande kvar, vad trevligt. På nyårsafton befann vi oss hos grannarna med 4 hundar och 6 barn, så det var fullt ös kan man lugnt säga =)

Vi åt alldeles för mycket, spelade spel, fyrade av lite raketer och hade det himlarns trefligt innan jag begav mej den långa vägen hem vid 01-tiden, Timmy stannade någon timma till och tog sej dessutom en sovmorgon dagen därpå, fräckheten själv?



............ domdidomm.... det är konstigt det där, men när man bloggar varje dag (ibland 2 gånger om dagen!!!) så har man mer att skriva om än när man skriver mera sällan. Wiiiieeeeerd. Nåja, låt oss titta på en liten tillbakablick från året 2012. Vi börjar väl i från början:


Medans lillprins fortfarande befann sej i magen påbörjade jag förra året med barnmorske-besök med mucho lugnande skyltar utanför:

Jag började måla mera:



Lillan började sova i egen säng:



Vi spanade in nya lägenheten:



Timmy började redan då bli gammal o grå:


Lilla Grim♥ kom till oss, v 33+1:




Fina, Fina Maoui fick somna in efter ett veterinärbesök som visade dåliga njurar och diabetes:



Jag låste in mina nycklar i förrådet:




Lillprins fick opereras för ljumsbråck:



Lillan fyllde 2 år:
 
 
Lillan började träna mera seriöst på sina skateboard skills:
 
Jag både såg och klappade elefant och zebra för första gången live:
 
 
Vi drog några repor till lse djurpark:
 
 
Jag hälsade på Kicki och Lina i Östersund:
 
Jag hjälpte grannen att bygga upp en hage till hästarna som flyttade in strax därpå:


Lilla Flip flyttade hem till oss:
 
 
Timmy såg sej inte för i trafiken:
 
 
Vi badade i poolen:
 
 
VI hade dop för lilla Grim:
 
 
Lillan gick på Bio för första gången:
 
 
Lillan ritade sitt första djur (fågel):



Jag byggde en bokhylla:
 
... och var gullig på Haloween:
 
 
Och nu fick jag slut energi, så nu får det räcka. Dessutom vaknar nog lillprinsen snart också. Men jag säger som min goda vän Lina skriver på fejjan - 2013, bring it!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mycket som hinnerrhända på ett år! Hälsa grattis till timmy, det glömde jag alldeles bort. Kram till er

2013-01-04 @ 19:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0