Allting är relativt

Jovars, jag har haft en ganska så bra dag. Till middag åt jag mjölk med honungspuffar och kladdkaka (nyttigt och bra, tänkte jag) och Timmy kom med mat från McDonalds när han kom från jobbet. Inte fy skam. Dessutom fick jag åka in till schtan och köpa mej en födelsedagspresent åt mej från honom också, det blev en tillökning i min bokhylla nämligen- "Freestyle. Träna och tävla med din hund".
Blädrade igenom den och såg att det finns instruktioner till massor av roliga tricks i den. Kul!

 

Varit på gymet har jag också hunnit med. Det blidde intervaller 4 km och 1 km på medlehastigheten innan jag avslutade med knäböj 10*4 gånger och "plankan". Fy fan för plankan, men löpningen kändes bra idag. Så skönt! Nu skajag gå och däcka i sängen. Nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0