Kallt och okalt men halt

Brrrrr så kallt det är idag! Jag virade in lillrins i en filt när vi gick över till grannen för lite snack och kladdkaka (vi har så hårda dagar) men jacka till mej själv glömde jag? Tur att det inte är så långt ;) 

Nu sover båda barnen i alla fall och jag och min trogna kompanjon Flip har hunnit träna lite lydnad i vardagsrummet, läggande under gång stod på schemat idag. Jag saktar in eller stannar helt fortfarande, och vi fick till några hyffsat snabba lägganden =) Boken jag fick av lillasyster i julklapp är verkligen superbra, många bra knep och tips! 



Ikväll är det hundträning i schtaaan igen. Det blir bra det, vi har inte tränat med andra hundar sedan innan jul så det blir kul. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0