Morr

Näe, det här va då inge kul alls!! Jag kom just från gymet och det gick under förväntan kan man säga... jag hade tänkt köra intervaller (samma hastigheter som förra gången) men Moa IQ fiskmås halsar en Red Bull mellan bilen och ingången vilket såklart resulterar i att jag får äckel mycket mjälthugg och får ge mej efter bara 1,5 km och springa resterande 3,5 km på 10km/h hastighet istället.... NÅÅÅÅH, så less jag blir på mej själv ibland.

Om någon undrar så får jag inte intaga någon som helst form av dryck minst 20 minuter innan löpning, om jag håller mej till den lilla regeln så skippar jag det otäcka mjälthugget helt och hållet så så svårt borde det inte vara! Morr. 




Hundträningen gick för övrigt över förväntan! Flippen var aningen råtaggad och skällig till en början men lugnade sej snart efter lite kontaktövningar och lek. Vi tränade på "Linförighet" (fot) med "Vänster om marsch" och hundmöten, och Flip överaskade mej lite genom att sköta sej galant vid hundmöterna. Han hade full fokus på MEJ! Duktiga, duktiga, galna lilla hund ♥

För övrigt där också så är det typ ingen som tror mej när jag säger att han är korsning Border collie/Aussie, haha! "Vaaaa, är det border i den där? Näe." Eller ja, dom tror mej inte förrän dom får se honom i action, för han beter sej ju precis som en Border och har exteriören förutom höjden och öronen. Han är en alldeles egen ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0