Söndag i all ära

Sådärja, nu är det klappat och klart, jag och Flip är anmälda på en kurs i Tävlingslydnad med inriktning mot Lydnadsklass 1-2 och jag toklängtar!

Jag var tvungen att maila och höra med kursledaren att det var OK om Flippeliflopp inte riktigt är 100% "säker" att ha lös bland andra hundar trots att det var en kriterie hunden "bör" ha. Det var OK, och vi skulle prata senare om hur vi skulle "lösa" det =) Det är inte lätt att vara liten och tro att alla är lekkompisar och tycka allt är sviiiinkul, haha. Han lär sej nog så småningom hoppas jag. Det kommer att bli svårt att bli både agility-och-freestylemästare om vovven inte gåt att ha lös bland andra hundar ;)


BIlden lånad HÄRifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0