Typ bästaste flickvännen, det är jag det

Altså, jag borde få ett pris, en fin trofé där det står "Världens bästa flickvän" som jag kan ställa så att alla ser. Jag skulle putsa den dagligen och den skulle få en liten puss sådär då och då.
 
Igår kväll, närmare bestämt ungefär klockan 21.43, så ställde jag mej och mixade ihop en smörgåstårta till pöjken min som fyller år idag, och vid 23-tiden var den klar. Mannen i fråga (ja, han blir ju trots allt 27) frågade om han fick ta sej en bit på direkten men då satte jag ner foten och hötte med fingret "Du får allt vänta till imorgon, din lilla skit", sa jag.
Ungefär så, inte riktigt. Men vänta fick han allt. 


Jag har ingen kamera eller telefon för tillfället, så bilden ovan är från förra året men den är nästan identisk med den som står i kylen nu, förutom att det fattas en bit såklart =) Så nu har min bejb både frukost och matlåda i någon dag framöver i alla fall. ❤ Löv joo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0