Både seg och latmask

Ikväll gick det minst sagt rätt så segt att fara ut och springa.

Först och främst ville jag gärna skylla på dom mörkgrå molnen som lurade på himlen där ett tag (inte kan man väl springa i regn?? Vavavava??), men när det en halvtimma senare var strålande sol så gick ju inte det. Typiskt... Inge bra på TV var det heller, så soffan gick också bort. Suck, så jooooobbigt det kändes.... Att jag inte sprungit sedan i ONSDAGS gnagde dock så ihärdigt i huvudet på mej att jag tog fram springskorna, och det gott folk, det fick mej genast på bättre humör!!


Ja, inte själva skorna då såklart, utan Flips reaktion när han såg dom Haha!! Tror inte jag sett någon lyckligare hund, han vet PRECIS vad dom röda skorna betyder =) Svansen gick i typ 190. 



Efter en seg springtur, 5,5 km/31 minuter.



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0