Fortare!

Igår på gymet sprang jag 5 km på 25 minuter och 26 sek. Mitt rekord hittils, men fortare ska det bli!!! Jag är en sån där latmask som brukar sakta av när det blir jobbigt och/eller tungt, men jag blir bättre och bättre på att pressa mej själv. Faktikst. 

Men ja, det är långt ifrån bra, och om jag ska klara mitt mål i sommar (1 mil på under 1 h) får jag allt börja springa lite längre. Typ dubbelt så långt, haha. 



FÖRE/EFTER springtur. Gissa vilken som är vem?




Jo, jag fick tummen ur och skruvade upp grinden utanför lillans rum mot trappen ner igår, så nu behöver jag inte oroa mej lika mycket för att någon ska komma rullande ner för trappen. Men "någon" så menar jag Grim.

Det är ju bra.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0