Gym kväll



Pjuh, då var 6 km intervallträning klar och jag har just smackat i mej en hel ananas medans jag pratade med Kicki i telefon. Det var både gott och trevligt ska ni veta. 


Midsommarhelgen har varit mucho trevlig. Tyvärr blev det obligatoriska badet avbokat så jag har FORTFARANDE inte doppat mej i år. Skandal, jag vet... men å andra sidan åt vi så vi nästan sprack och kickade jag ASS i lördags när jag spelade poker med Ramona och pojkarna så jag är ganska nöjd iaf. Mjeheheheee. 

Lite bildor då. Jag gjorde mej en fin midsommarkrans men glömde lägga 7 under kudden. Inga drömmar om någon prins charming, altså. 

Lillan gjorde sej en krans hon med. Jag hjälpte till bara pyttelite


Vaaaars är Flip?


Flip fick en bästis och såg nästan inte skymten av varken koppel eller halsband på hela helgen. 





 
 
Helt OK med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0