Hemma igen

Efter en helg i Malå var det himla skönt att inte bara komma hem, utan att komma hem till en städad lägenhet! Ahhh, best thing everr. 

Jag ska be mamma och Annli om att få bilder från dopet i lördags, men tills dess får dessa duga:


Jag cyklar Lindenäs med Flippen och möts av denna fina, sanningens skylt. Haha, undra vem skaparen är?


Jag trivs fortfarande relativt bra med mitt korta hår. Jag får vissa stunder då jag känner mej flintis och saknar material till att kunna sätta upp i en hästsvans, men annars helt OK.


Jo, just de. I fredags såg jag att jag fått paket från Brukshundklubben. Jag sa till Timmy att dom nog hade kommit helt graaaatist, men han trodde mej inte.
Gjorde han rätt i.

 

Nee, lite lunch kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0