En spark är bra nog mycket stabilare än ett par längdskidor



Jag och Flip har just varit ute och invigt nya selen och linan jag köpte igår, och jag känner mej mer än nöjd! Eftersom han förmodligen kommer att växa till sej både på bredden och höjden inom några månader så blev det inga "värsting grejer", men det duger gott och väl tills dess. 

Vi for bara en sväng efter grusvägen, kanske 25 min sammanlagt, mestadels var han framför med ett lätt stöd i kopplet vilket jag uppmuntrade så mycket jag bara kunde =) Jag skulle nog ha skaffat mej en kompis som håller på med drag, för ärligt talat vet jag inte mycket om det alls, haha, men det ser ju kul ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0