Flip stänger köksluckor =)

 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men gud så sööt :) Visst är det sjukt roligt att träna såna där "onödiga" saker? solo tex är en hejare på att gå baklänges uppför trappen.. bara för att liksom :) Ibland har jag slut på ideér när jag ska klickerträna och då blir det sånt där som är bra hjärngympa, men kanske inte så användbart alltid :)

Jag har ju en sån nyckelpiga från ikea, uppblåsbar barngrej, som jag tränar mkt med. Också kanske onödigt, men kul:) Å vilken sjukt bra balans grabben fått :P

Svar: det är dom "onödiga" grejerna som är roliga att träna in tycker jag ;) jag håller på att lära flip att halta tex, och funderar starkt på att köpa en sån där pilatesboll att balansträna med =) ingenting är omöjligt =)
Moa Bergström

2013-03-20 @ 16:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0