Helgen fick toppbetyg!

När man har både föräldrar och svärföräldrar drygt 25 mil bort blir det lätt så att man turas om att gå ut och "roa sej", ja, för barnen känns ju aningen för små ännu att bli lämnade ensamma hemma. (När jag tänker efter så kanske dom aldrig blir nog gamla för det?) 

I alla fall så kom mina föräldrar lördag FM och skulle barnvakta/hundvakta ända till söndag för att jag och Babe ♥ skulle på konsert! Närmare bestämt så såg vi "A tribute to THE LAST WALTZ" och det var GRYYYYMT!! Timmy jobbade till kl 14 och jag hade tävlingslydnadskursen till klockan 15, så efter det blev det raka spåret hem och sminka sej och i till stan igen där vi käkade pizzabuffé och gick på Bishops innan konserten började kl 19. Grymt spelat och underbar sång, dock tyckte Timmy att saknaden av Neil Youngs gälla stämma gjorde om låtarna aningen för mycket ibland, vilket jag kunde tycka var posetivt ;) Haha. 

Jag ser lite missnöjd ut då Timmy gjorde väldens fulaste grimasch på bilden innan =)

På plats!!






Legen........wait for it.......dary



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0