men yes....

Uäk, i morse när lillan väckte mej (06.30, typ) så kände jag mej hängig, som att jag inte sovit en endaste blund inatt och en konstigt molande värk i magen. Plussa på det med en huvudvärk som bekvämt satt sej bakom ögonen så kommer ni ganska nära.
När jag stapplat iväg till handfatet i toan ser jag till min förskräckelse att jag såg ut precis som jag kände mej, IKEA-påsar under trötta ögon och håret i ett enda svinto ruffs. För att få min morgon komplett så kan jag berätta att jag stod böjd över toaletten några sekunder senare... 

Med andra ord så fick Timmy skjuta upp heldagen han hade tänkt ägna till att byta diverse delar till bilen och ägna sej åt våra odågor istället, för jag gick närmast möjliga väg tillbaka till sängen igen. 
Jag blev väckt när lillprinsen somnat ca 10.30 och mådde lite bättre, tack och lov, så Timmy fick bege sej mot bilen och garaget, så förhoppningsvis har vi en alldeles fräsch bil typ ikväll hoppas jag. Eventuellt kan det dra ut på tiden lite, men senast imorgon? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0