Håret är väck!!



Såhär kan jag ha håret nu. Om jag vill. 




Sådärja, då ligger det mesta av mitt hår i min syster Idas dammsugare. Där kan det ligga tills jag ångrar mej och vill klistra tillbaka allt igen, haha. Nejmen det känns faktikst helt OK måste jag säga, kände mej helt flintis när jag duschade efter gymet igår men det är väl någonting man vänjer sej med antar jag. Det och att jag inte behöver lika mycket schampoo längre. Det lärde jag mej "the hard way". 


Tävlingen i helgen då? Jo, jag åkte som sagt dit med noll förväntningar och det var nog lika bra det, haha! Lördagen gick hyffsat ändå. Det var tokvarmt ute, och med facit i hand så tog jag ut honom alldeles på tok för tidigt så när det var våran tur var han allt annat än pigg och uppmärkssam. Nåja, det gick hyffsat ändå, med tanke på att det var första tävlingen ever och att han är så pass ung som han är (just bliven 11 månader). 
Söndagen tog vi det lugnare med uppvärmningen och det kändes SUPER!! Han gjorde allt jag bad honom om med viftande svans den där spralligheten som är så typiskt honom ♥
När det var två starter kvar innan vår tur satte vi oss bland dom andra hundarna i skuggan och bara väntade på vår tur. Väl inne på banan blev han helt ur fokus och all uppmärkssamhet riktades åt alla spännande lukter på marken, i luften, på skyltarna, ja, överallt utom på mej kan man väl säga. Jag försökte verkligen få uppmärksamheten igen,men det var lite av ett Mission impossible, så efter typ 3 skyltar avbröt jag och gick ut. Det var nog det bästa jag kunde göra tror jag =)



 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad våglig du är.. :) Snyggt blev de också.. :)

Svar: tack =) man får tänka att det ju bara är hår, det växer ut =)
Moa Bergström

2013-05-29 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0