Hur ska jag klippa mej?

Jag är sååå sugen på att klippa mej, och jag hittade det perfekta programmet att kolla vilka frisyrer man passar i. 
Frågan är bara om jag ska klippa kort, eller klippa långt? Klippa rakt, eller klippa lockigt? Klippa tunt, eller klippa tjockt? Klippa mörkt, eller klippa ljust?

(ni får ursäkta den finfina bilden där det ser ut som jag haft sju svåra år. Mina senaste sju år har inte varit såå jobbiga)




HAHA! Nejmen på riktigt så har jag faktist tänkt klippa mej, och det här gången vill jag klippa mej A LOT! Okej, jag vill inte ha någon skalle-pär frilla, men det blir kortare än Timmy iaf. Tror jag. 

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Bild nr 4!

2013-05-22 @ 07:11:00
Postat av: mona

Den svarta, korta va snygg!!! :)

Svar: jaa det kommer bli kort iaf. funderar på snagg på båda sidorna eller nåt... hm.
Moa Bergström

2013-05-22 @ 07:50:06
URL: http://periodarn.blogg.se
Postat av: Cissi

Mörkt iallafall :)

Svar: va, inte lila eller blått? haha, det är faktiskt ganska kul å sitta å "prova" nya frisyrer =) men det lutar åt kort och samma färg jag har nu. mörk brun =)
Moa Bergström

2013-05-22 @ 11:09:03
URL: http://frokenfraken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0