Ingångar - slalom

Ikväll har jag och Flippeliflopp tränat ingångar på slalomet. Självklart har jag inte använt mej utav "mutmetoden" och visat vägen med godis, utan jag har använt klickern! Och eftersom det är första gången jag introducerar slalomen för Flippelofloppen i fråga så hade vi bara två pinnar. Det var ju trots allt ingångarna jag vill åt =)
Jag måste säga att jag tycker det gick otroligt bra! Någon gång blev det tokigt och han kom från fel håll, men då uteblev bara belöningen och han fick prova igen =) (gör om, gör rätt) 

 


Ojdå, här blev det vist tokigt =)


Vi provar igen! Swosch!



Ganska så nöjd hund efter träning =)


Och det var en ganska så nöjd matte någon gång mitt på dagen idag också. Jomensåatte
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0