Nejmen solen, vad trevligt. Stanna gärna på middag. Eller hela året, vettja!

Åhhh vilket underbart väder det är ute! Om man var den typen som inte brydde sej ett skvatt om vad andra tycker och tänker så skulle man lätt kunna gå ut som man vaknar, men jag skonar mina grannar från den synen och tog åtminstonde på mej ett linne och shorts. 


Tokren spegel, såg jag nu i efterhand. 


Jag satt och diskuterade vilken tatuering jag vill tatuera på låret med min granne igår (inatt), men hon säger att det inte kommer att gå för att jag har kycklinglår. Det var ju inte vidare snällt sagt kan man tycka. Det står för övrigt helt klart att jag nog har helt vanliga människorlår. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0