Snåljååp

Ojdå, såg att ja aldrig publicerade förra inlägget jag skrev om party-förberedningen så nu står det på fel datum, inte värre än så =)

I alla fall. Jag hörde just att någon gick och stängde in sej i toan, och eftersom både Timmy och Luna satt i soffan var jag ju tvungen att gå och titta. Det här är vad jag fann:

(höhö försök ignoerar röran. Jag tror vi måste haft någon slags inomhus tornado som svept runt)


Lilla skruttungen hade altså stängt in sej på toan för att försäkra sej om att ingen annan än han skulle äta upp dom sista ostkrokarna, haha! Jag kanske borde nämt att dom ostkrokarna bara var en liten, liten del av BIG PACKet som står i skafferiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0