Helg

I fredags drog jag iväg till Mli och Krister i Ursviken, och sedan dess har helgen gått i fotograferingens tecken kan man väl säga. 

Igår var vi ute nästan hela dagen, jag Mli och Annica, och jag tror att Mli knäppte kring 900 bilder. Haha helt sjukt, och vilket tålamod den dära Mli har altså! Jag är vääldigt obekväm framför kameran och vet verkligen inte riktigt var jag har min kropp eller vilka vinklar som blir "bäst" för mej. Man kan vist öva sånt framför spegeln men vem har tid med det? =)
Vi for runt på lite olika ställen och Annica, naturbegåvningen, modellerade (heter det så?) helt vant och hann med ungefär 100 poser på samma tid som jag han med att stå rätt upp och ner och fråga "Va? Hur då?" haha. Pajas. Nåja, här är lite smakprov:

 
 
 
 
 
 
Det är dom vi hann redigera igår innan det blev film och Snickersglass, och med vi menar jag Mli. Jag kan nada om redigering, men Paint är jag ganska duktig på. 
På tal om Mli så tror jag att jag ska väcka den där sömntutan snart så hon får redigera fler bilder. Måste fråga Annica om jag får läggga upp någon bild på henne också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0