Lyx på riktigt

Hejudamej vad man blir bortskämd när man kommer hem. Jag har fått sovmorgon inte mindre än två (TVÅ) mornar i rad! Jag vaknade av mej själv 8 i morse, och kunde inte somna om igår, men hallå, bara grejen att int behöva gå upp och kunna dra sej i sängen en stund... mm, ganska najs.

Grim har i alla fall varit väldigt fascinerad över snön här i Malå, så idag har vi varit ute och gjort hans första snögubbe och inte mindre än 2 lyktor. Det blir nog fint när mormora tänder dom ikväll.




Vi hittad en stor snöboll när vi sparkade runt kvarteret också. Den såg sjukt tung ut =)
 
 
 
Grim sover nu, men när han vaknar bär det av mot Flurkis igen. Jag har för mej att vi bla kommer att mötas av en understimulerad liten voffe som nog inte fått med än promenader i helgen =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, sånt är lyxigt:) vad härligt med snö!

2013-10-27 @ 20:33:37
Postat av: Camilla

Oj vad mkt snö :) Har en grym tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla om produkter värda över 1000 kr :)

2013-10-27 @ 22:56:13
URL: http://www.coquina.blogg.se
Postat av: Linn

Oj vad med snö! Nu vill jag också ha snö.. Här i Jämtland lyser den ännu med dess frånvaro :(

2013-10-28 @ 10:19:54
URL: http://kaffenittiotalisten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0