Ögonen faller ihop på mej när jag sover

Jag blir galen på att vara så förbaskat trött hela tiden! Jag är trött när jag vaknar, när jag kör till jobbet, när jag jobbar, före lunch, efter lunch, när jag slutar, när jag kör hem och när jag kommer hem. Just precis nu känns det som att jag skulle kunna sömna bums bara jag tillät mej att ligga ner och det känns ju lite väl tidigt måste jag säga. Jag har i alla fall besällt hem ett "kit" från Komplett Energi med massa vitaminer och skit som vist ska göra underverk redan inom 2 veckor. Inget underverk känns av ännu, men det är ju trots allt 6 dagar kvar... 


Jag har i alla fall köpt ett nytt halsband åt rymligen idag (Flip, altså). Jag måste ha tänkt att han verkligen inte ska kunna rymma (eller andas) i det nya läderhalsbandet för jag fick då knappt åt det på yttersta hålet =) Får svänga om imorgon och byta till ett större. Det blir bra, då blir det bredare också. 
På tal om Flipfloppen så har vi tränat lite inkallning, linförighet, läggande under gång och platsliggning ikväll medans småtrollen badade (Timmy agerade badvakt). Jag har ju backat lite i linförigheten för att få bättre possition (han har gått liite, liite för långt fram) och det har verkligen gjort underverk! Om det blir som min käre tränare vill så är inte lydnadsdebuten långt borta =)

Gammal bild på fluffet i vintras =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Komplett Enerig eller JV Consulting som de egentligen heter är ett bluff-företag som säljer skräp via telefon. Har man väl blivit kund där är det extremt svårt att säga upp avtalet. De har fått massor av anmälningar mot sig hos Konsumentverket. Varning för dessa bedragare!

Svar: oh noooo, har jag blivit lurad? ska ringa bums på måndag å säga upp! tja, försöka iaf ;)
Moa Bergström

2013-10-12 @ 02:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0