Rubrik

Näe, nu ska jag försöka sparka igång bloggen igen, nu har den vilat nog!! Konstigt nog verkar det som att det blir "svårare" att blogga ju längre man väntar än om man bloggar varje dag (ibland TVÅÅ inlägg/dag!). Happ happ. 

I alla fall. Idag har jag både gjort trevliga och lite mindre trevliga men behövliga saker. Den mindre och behövliga saken var CELL-prov.
Lite utsatt känner man sej allt när man droppar alla kläder från midjan och ner inför någon man aldrig pratat eller sett förut, men tja, det går typ på två sekunder så man överlever nog. Eller vist... 
Sedan åkte jag och hämtade Flippeliflopp från hundgården på Timmys jobb och drog ut i skogen för lite Spår. Han var Suuuuperduktig! Jag råkade till och med gå rätt över en stig, och det löste han galant, duktiga killen ♥ Det var 5 stycken voffsar med så det blev lite välbehövd passivitet också.

Jo just det. Just innan vi skulle börja bege oss hem så smet den rackaren ut ur halsbandet och drog några repor i skogen innan han kom på vad inkallning betyder. GRRRRRRR, såna tillfällen vill man helst bara nacka odjuret men man får så lov att belöna att han kom tillslut iallafall ;) Kanske en idé att köpa ett mindre halsband för att förhindra diverse smitningar i framtiden?
 
Efter 2,5 timmar i skogen drog jag på gymet och sprang 30 minuter och avslutade med lite core-övningar. Hur hurtig var inte det då? Och nu hade jag tänkt höra med min beloved sambo om han känner för att se ett till avsnitt av Sons Of Anarchy. 


Har inga bra bilder från dagen så jag bjuder på bilder från Tjejkvällen för 2 helgen sen. Det var kul
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0