Måndag

Tjoho, åsså var det måndag igen! Måndag betyder ju poleträning, som dom flesta jag umgås vet med, men idag kunde jag tyvärr inte medverka på träningen pga mitt relativt nytatuerade lår =)

Yes, det har äntligen blivit av, och på onsdag blir det eventuellt ännu en till! Jag får helt enkelt hålla mej ifrån tricks och snurrar som innehåller tryck/gnid mot tatueringen tills den läkt och nöta på allt annat jag kan göra istället! Dock så kände jag efter träningen idag att jag nog skulle kunna ha varit med då det inte var nästan någonting som innehöll gnidning av lår =)
Men det var "nyttigt" att titta på också, känner jag, och få en liten inblick över var alla befinner sej. När man själv tränar har man sån stor fokus på sej själv och att försöka hinna titta på någon går helt bort. 

Jaja, jag antecknade som sagt och var absolut tvungen att prova allting när jag kom hem! Bla annat "Butterfly" från handstående: (med bägge benen, såklart)

 
 

Åsså blev det en liten tjuvglimt på tatueringen, men har tänkt visa upp den ordentligt när den läkt! Nu, kvällsfika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0