Agilityträning!

Igår kväll drog jag iväg på Björkstades öppna agilityträning i Hissjö, och OMG vad skönt att slippa åka in till stan! Varför har jag inte varit där tidigare??

Vi körde en jätte bra slalom-övning och Flip förvånade mej genom att ta ALLA 12 pinnar hur bra som helst varje gång! Eller ja, nästan varje gång ;)
Jag fick i alla fall blodad tand (blodad? snarare pulserande) och ledaren fick mej till och med att fundera över om vi inte ska anmäla oss till en tävling om 1 MÅNAD! Här ska tränas! (well played, well played)

 
 
 
 
Jag känner också att jag måste få det sista kvalificerade resultatet (ja, helst blir vi ju placerade igen) i Fortsättningsklassen i Rallyn så jag kan börja träna för Eva igen! Mästarklass - here we come!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0