Agilitydebut

Ikväll har Luna tävlat sin första agilitytävling och fått sin allra första rosett! Hon och Flippeliflopp var såå duktiga, och jag lovar på hedersord att det var en väldigt stolt tjej som tog emot sitt pris =) 



Sedan var det mammans tur att köra (dvs jag), och vi lyckades sno till oss en tredje placering (vi verkar inte kunna komma högre :P), så vi fick oss också en rosett. 

Det var en inofficiell tävling och alla fick rosett, men ändå. Vi börjar faktiskt ha ett gäng priser på våran hylla... jag längtar tills 1:a priserna börjar komma! För det är väl klart att vi ska vinna nåt? Jåååååååå

 


Åsså kan vi ju avsluta med lite annat. Tillexempel en bild på ett av mina blåmärken från poledancen igår. Bara från igår har det vuxit till dubbel storlek, så kan gissa mej till hur det kommer se ut imorgon... aoutch

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vad roligt, kan tänka mig det var en stolt tjej :) men jag funderar, är det inte 7-års åldersgräns egentligen? Lova har nämligen inte fått vara med ännu och som hon längtar till hon fyller sju nu till våren :)

Svar: jo jag tror det är 7-års gräns, men det var umeå hundungdom som hade tävlingen och första klassen var för barn =) hon var superstolt!shit, blir hon sju??
Moa Bergström

2014-12-06 @ 07:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0