Dagen i bilder och några ord


Altså helt opartiskt och så, så tror jag faktikst att jag har dom finaste barnen ♥ Vilka gullungar altså! 

Vi har spenderat hela eftermiddagen hos Ida, Johnny, Noel och Ellie, och jäklar vad dom har busat. Just innan vi skulle fara hem blev det väl lite livat och hårdhänt, men i övrigt har dom lekt jätte fint. God mat fick vi också! Jag måste nog bjuda bort oss på middag fler gånger. 

Grim har för övrigt blivit klippt idag, men bli inte oroliga! Det var endast för att håret ska få "växa ikapp", han ska få som han vill och få långt igen =)

Kommentarer
Postat av: syster

Jaså vill han klippa långt nu ;) vilka fina bilder,speciellt på mig! Vi bjuder in oss på middag snart hehe

Svar: joo du blir ju som alltid bäst på bilder du =)
Moa Bergström

2014-12-16 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0