Förändring

Nu börjar det vara dags för en förändring här i bloggen. Jag är döless på min header, så jag måste nog prata med Mli och be hennes göra mej en ny med nya bilder och så. Det är bra med kompis som är duktig på att fota och mixtra med datorer. Jag har en kul idé i mitt huvud, så allt jag behöver göra är att få över det till datorn. Lätt plätt. 

På tal om något helt annat så är jag så sjuuukt sugen på att skaffa dreads. Så. Jävla. Snyggt! Har varit sugen på det länge, långt innan jag klippte kort, och tänkte att dreads - det kan jag ju göra sen! Känns som att jag kanske skulle ha gjort det i motsatt ordning ;) Jag har i alla fall kikat runt lite, och enilgt mina efterforskningar är det en tjej i Umeå som tydligen är grym på dreads, sååå allt jag behöver göra nu är att ta reda på ca pris och hur mycket löshår jag kommer behöva. Med mitt nuvarande hår skulle det typ bli spike-dreads och det är jag inte ett dugg intresserad av =) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0