Heter din hund "Här" eller?

Brrrrr jag och Flip kom just in från en sparktur runt Lindenäs. Han fick dra första kilometern och springa resten, ganska kallt med härligt ute är det (-13).



I fredags kväll hade vi agilityträning för våran instruktör vilken kändes väääldigt behövligt då det var flera veckor sedan. Hon byggde upp två ordentliga kaloribrännare till banor och jag fick en liten "aha-upplevelse" då hon sa att det var såhär hon ville att vi skulle springa på tävling... jag har altså varit ute på söndagspromenad tidigare gånger vi tävlat, haha. Superroligt var det! Film kommer när jag fått den från Ann =)
Vi har pratat om att vi ska börja filma alla våra träningar och tävlingar från och med nu så att vi kan titta ordentligt på vad vi gör. Också behövligt =)

I lördags mellan 9-11 var det också agilityträning med agilitysatsningen, där även också en springbana så jag är lagom mör idag kan jag lova. Hua. Nej, nu ska det pysslas här på Rönnbärsstigen! See yaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0