Kan min hosta bara ge med sej??

Hoho, jag kom just in efter en långpromenad på åkrarna med Flip. Gud vad han springer altså, ren lycka ♥ Jag behöver bara gå i vanlig takt så springer han runt och tröttar ut sej själv, himla praktiskt när man inte är riktigt 100 i kroppen =)
Efter promenaden så fick han på sej selen för första gången sedan förra vinern, och faktiskt så drog han riktigt bra! Vi började försiktigt med 1 km kanske och jag gick bara efter, men tanken är att försöka få upp hans dragglädje lite då han mest bara sprang brevid och snålade på Ilo i vintras. Latmask. 

Vem vet, kanske jag vågar mej på ett par skidor i vinter? hähä

Från i vintras:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0