Både helg och barnledigt

Idag kom Farmor Kicki hem till oss för att vakta barnen i helgen, jag och Timmy ska nämligen ut imorgon.
Jomenvist, det är sant. Vi ska ut tillsammans. Vi och Josef. Det var inte igår och jag ser verkligen fram emot det =) Det enda negativa jag kan komma på är att jag håller på att spara ut håret igen och längden just nu är inte värst... smickrande, om man säger som så. Om det var pottfrilla jag skulle vara ute efter skulle det inte finnas mycket mera att göra. 

Nej, nu måste jag sova. Jag och Flippelifloppen ska iväg till stan typ halv 9 imorgon för att träna, och man får ju passa på¨att sova så mycket som möjligt nu när vi blir bortskämda med barnvakt. 



Luna har ritat Eiya. Så fiiin 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0