Bästa träningen evva!

Ikväll var näst sista gången på Polefiten Nivå 1. Nästa och sista gången är det koreografi och sedan blir det uppflytt till Nivå 2, wihooo! Kan knappt vänta tills vi börjar hänga upp å ner å trixa=)

Men idag då. Det blev repris från allt vi lärt oss hittils, vilket faktikst var en del när man såg det uppradat på papper. Tricks som "Crucifix" och "Skater" som kändes omöjliga när jag provade första gången känns plötsligt relativt lätta och då är ju det här bara 7:e lektionen. Tänk när man gått 3-4 omångar till? Möjligheterna är oändliga! 

För att bjuda på en ny bild ikväll bad jag Timmy tvär fota mej precis när jag kom hem från träningen, och dum som jag är valde jag "Superman" som var det sista vi gjorde. Tänk tusen nålar på insidan låren så dom var minst sagt ömma... men det gick ju. Nu när jag tittar på bilderna ser jag att jag inte riktigt fick till "banan-böjen" på kroppen, men hey, jag kan ju alltid försöka igen när mina blåmärken på benen försvunnit ;) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0