Inte sjuksängen!

Åhejåhå mitt huvud känns ungefär som när man råkat tillsätta för mycket potatismos i vattnet. Och om jag böjer mej ner gör bihåorna ont också. Stackars, stackars mej =) 

Nåja, what doesn't kill you makes you stronger heter det ju och efter jag halsat ett Treo åkte jag i alla fall till Rallylydnaden i inomhuslokalen som var mellan 19-21. Förutom att vi träffade Fips ärkefiende (på riktigt, dom TÅL inte varandra) så var min lilla grisehund sååå duktig! Vi fick massa komplimanger för våran kontakt och hans fokus, och det är ju lite roligt att höra från helt okänt folk. Min tränare var också där och hon tyckte vi skulle efteranmäla oss till den Inoffiviella Rallytävlingen som är nästa helg. Vi få väll se hur de bli me dää...

Liten Flip-valp ♥
 

Imorgon drar jag och lillan in till stan för att gå på Bio med Emil och lilla Elis. Bamse och Tjuvstaden visas på storbildskärmen och det blir Lunas första "riktiga" film hon ser på bio. Förra och första gången var ju bara fyra kortfilmer med Alfons Åberg som vi hade hemma på DVD ;)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh vad söt!

Svar: jo han ä gölli =)
Moa Bergström

2014-02-15 @ 11:58:16
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0