Wihoooo

Tänk så glad man kan bli för materiella saker! Idag fick jag äntligen upp min fina stång på den givna platsen i vardagsrummet och självklart, självklart, var jag ju tvungen att invigad en också. Den liksom kallade på mej =) 

Titta så fint det blev: 

När den inte används är den barnsäkrad också. Här ska det inte finnas några flottiga små fingeravtryck inte ;) 
 
Jag tänkte bjuda på lite sneakpeak från kvällens träning också. Om man inte är intresserad kan man ju skrolla ner. Eller blunda =)




 
Det fanns fler suddiga bilder också, men detta får räcka. Jag måste ju hinna duscha också. Och sova. 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Häftigt!! Du är så himla duktiga Moa! :)

Svar: hihi tack kicki =) vänta bara tills jag kommer upp lite i nivåerna, då kan ja vågar lägga upp videos =)
Moa Bergström

2014-02-03 @ 18:28:45
Postat av: Anonym

Du är ju proffs redan! Ser väldigt jobbigt ut,skulle aldrig ta mig upp en cm! Kramkram

Svar: det ÄR jobbigt! och jag har fått brännmärken på handlederna efter kvällens träning =) "pole-kyssar" kallas det vist =)
Moa Bergström

2014-02-03 @ 19:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0