Oj oj....

Det är nästan så att jag är lite nervös nu... klockan 19 ikväll ska jag och Flip träffa Ewa för första gången för några privarlektioner i tävlingslydnad. Om allt går enligt planerna är tanken att hon ska hjälpa oss ut på tävlingsplanen i vår. Hon är ganska dyr, men tydligen jätte duktig. Och stenhård. Men det är bra, det är resultat jag är ute efter och inte några klappar på axeln ;) 
Jag återkommer senare med resultat från kvällens träning. Om jag överlever...


Igår fick Flip prova gå på löpbandet en stund för första gången. Tanken där är att han framöver ska få gå typ en kvart-20 minuter/dag med lite vikter och så. Nu i "vinter" då vi typ har en skridskobana på vägarna här ute så blir det perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0