2-spann

På grund av dåligt före så väntade vi tills idag med att prova 2-spann med Ilo och Flip, och jag måste säga att det gick över förväntan!

Jag såg i mitt huvud hur Flip skulle försöka få Ilo att leka i alla fall flera gånger, men Hanne sa att han bara provat en gång när han blev lite trött men slutade direkt hon röt lite åt honom och fortsatte sedan springa =) Att han sedan sprang och överlät den mesta dragningen till Ilo är ju en annan sak, och en vanesak ;) Eftersom Flip hade en lite längre "flärp" längst bak att sätta linan i kom han lite längre fram än Ilo, så nästa gång ska vi göra precis tvärt om så Tjuvåkar´n får lite draghjälp. Alternativt låta Ilo springa lös framför å låta Flip dra själv typ första halvan. 

Men så himla KUL att dom gick så fint tillsammans!! I sommar kanske till och med jag vågar prova dom med cykel, för några skidor kommer jag inte att sätta på mej igen i första taget!

 
 


Trötta voffar kommer i "mål" efter 6 km =)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0