Isch också

Usch, vilken svacka jag har hamnat i altså, ingenting känns riktigt roligt... jag försöker köra på som vanligt i alla fall men det slutar bara med saker gjorda halvhjärtat och missnöje över det istället. Men jag känner mej själv så pass väl att jag vet att om jag skulle sitta hemma och tjura istället skulle det bara bli värre. 
Nåjaaa, det finns värre saker i världen.


Idag åkte Hanne skidor med Flip och Ilo igen, och Flip den lilla skithunden DRAR INTE! Våran suveräna plan om att ha Ilo lite längre funkade inte alls, Flip var så nöjd så med att bara springa brevid. Gaaah, vad göra nu då??
Vi bollade lite ideér efteråt och kom fram till att jag ska träna lite på egen hand i veckan och försöka igen nästa helg. Jag har ju bara en kort lina hemma så jag lånade Hannes långa som hon åker med åsså ska jag träna in ett spring-kommando och belöna rikligt med rösten då han drar på riktigt. Typ så, sen får vi se hur det går =)
Fick även tips på fejjab just som ja ska prova. Vad gjorde man förr, utan internet?? Gick man typ till biblioteket? Synd om det skulle vara stängt i sådana fall. 

Det var många som tyckte det var en bra dag för skidor med hund idag


 


Efter fiaskot på hundspåret (Flip är en envis liten skojare) så blev det gymmet för min del. 4 km på löpbandet och sedan några stackars benövningar. Avslutade åtminstonde med ordentlig stretching. Jag måste ju bara påpeka att när jag började polen så var min "Flexability level" på typ 95, och innan denna kursomgång är slut är tanken att den ska vara uppe i 110. Vore najs =) På tal om stretching så börjar det ju snart vara dags för en ny lägesrapport, rättare sagt nästa söndag! Då blir det precis en månad mellan. Herregud, tänk om jag på något vis har blivit ÄNNU ovigare!! Fast det kan väl inte vara möjligt... eller?

 
 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0