Överkomligt

Wihoo idag på polen började vi upp och ner lite smått! Det mesta från marken för att få rätt grepp osv så man inte drattar i backen, men jag fick till någon hyffsad Basic invert och Chopper från "stå-höjd" också =) Kuligt!
Min stång här hemma i vardagsrummet har blivit pinsamt lite använt hittils så man kan nästan räkna den som en prydnad, men det ska det bli ändring på. Så det så! 

Efter träningen började alla prata om godis och andra onyttigheter, så jag var då tvungen att köpa lite karra på Coop när jag ändå var där och fyndade andra saker. Det var dock slut innan jag kom hem, så Timmy fick inte en endaste del av det. Mohahahahahaa, vilken tur att han inte läser min blogg. (Lasse, skvallra inte nu)
På tal om andra fynd så hittade jag en jätte fin vind/höst jacka till Grim från "Friends", 2 stycken linnen och stövlar till båda trollungarna till en helt överkomlig summa på 325:-. Om shopping var ett ämne i skolan hade jag förmodligen spikat alla praktiska prov. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0