Torsdag

Det blev en sen kväll på gymmet ikväll, kom hem för en halvtimma sedan kanske? Jag hade tänkt komma iväg direkt barnen lagt sej men då fick Flip komma ut en stund istället. Det blev några rallylydnads-moment och en massa bus på dej. Apport med pinnar bla =) Usch vad jag längtar tills marken tinar så vi kan börja med lite slalomträning igen, det var kul. 


Jag funderar förresten på att försöka få tillbaka min "riktiga" hårfärg. Den har jag inte sett skymten sedan typ första året i gymnasiet så det ska bli intressant att se sej själv som blond igen. 
Jag skulle vilja klippa håret långt också, var kan man göra det? ;)

Kort och brunt, nu vill jag ha tvärt om juh!


Timmy och Flippeliflopp tittar på Tv

Nattinatt
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0