Agility

Herrejösses vilken fullspäckad vecka jag har haft hittills, och jag älskar't! Det har sett ut som följande:

Mån: Poledance (Rallytränat efteråt)
Tis: Poledance (lydnadstränat efteråt)
Ons: Ledare på rally-lydnaden
Torsdag: Agility

Puuuh :) Agilityn ikväll gick riktigt, riktigt bra! Flippfloppen lär sej så himlarns fort :) vi provade tunneln med "släp" för första gången idag och han bara rusade igenom :) Nemas problemas!

Malin var där med sina goda råd och fina hindar, åsså följde Ann med hennes tollare med. På dem var det stor skillnad på början och slutet på passet, tänk då bara vad grym dom kommer vara om några veckor. Eliiiit ;)










Eiya då? Hon befinner sej efter många, många om och men i Malå nu. Jag tänkte ju son sagt åka med henne i tisdags med då var det en liten Grim som släppte ut henne altan vägen,  och jag trodde nästan jag skulle måsta avboka idag också då en viss Timmy lät henne smita ut i går. Men som tur var kom hon tillbaka på kvällen. Hon kan ju lika gärna vara borta i fyra dagar då hon går ut. 
Nu ska jag ladda för sista jobbdagen innan Rhodos. Snälla, låt den gå undan!

Amen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0